duminică, 24 martie 2013

Supa crema de linte rosie

Timp de preparare: 30 minute
Dificultate: scazuta

Ingrediente:

  • 200 gr linte rosie
  • 1 ceapa medie
  • 4 rosii
  • 2 morcovi
  • cateva bucatele de chili 
  • praf de sare
  • 2 linguri de ulei extra vergine

Cum am preparat eu supa crema:

  • cu o seara inainte de a prepara crema, am spalat bine lintea si am lasat-o sa se odihneasca in apa (o sa observati ca peste zi  bobitele se umfla/se hidrateaza, iar timpul de fierbere a acestora se va diminua)
  • am scurs lintea, am pus-o in craticioara impreuna cu morcovii (bine spalati si taiati cubulete) si 500 ml apa. Le-am lasat la fiert cam 20 min.
  • intr-o alta craticioara am calit ceapa taiata marunt peste care am pus rosiile taiate cubulete
  • dupa 20 minute am adaugat peste linte ceapa si rosiile calite; le-am amestecat si le-am mai lasat la fiert 5 minute
  • am taiat marunt bucatelele de chili dupa care le-am pisat (am folosit un pisalog). Peste chili am adaugat sarea iar rezultatul l-am amestecat cu cele mai sus mentionate. 
  • am folosit mixerul pentru a obtine rezultatul final/ pentru a forma supa crema

Pofta buna!! Buon appetito!!




Sfat:

  • daca nu sunteti adeptul mancarurilor picante incercat sa folositi cajun si nu chili; daca totusi va hotorati sa folositi chili rezumati-va la 2-3 bucatele
  • in cazul in care va horatati sa preparati supa dar nu ati reusit sa lasati lintea la "odihnit" mariti timpul de fierbere cu 10-15 min

Sporuri!!

Take a look: http://www.mirror.co.uk/lifestyle/sex-relationships/5-reasons-to-eat-lentils-107729

Lintea:

  • este o bogata sursa de proteine (100 gr linte - 26 gr proteine)
  • o portie de linte ofera 60% din cantitatea zilnica de fier
  • ajuta la ameliorarea constipatiei
  • este bogata in fibre solubile care protejeaza inima si scad nivelul colesterolului
  • ajuta in cura de slabire (o cana de linte contine 200 kcal)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu