joi, 11 aprilie 2013

Chec de post cu portocala si lapte de soia

O noua reteta de post (si nu numai) foarte gustoasa!

Sambata, 06.04.2013, am facut o plimbare prin Covent Garden, Londra! Nu am omis sa trecem si pe aici http://www.lepainquotidien.co.uk/#/en_UK/menu/bakery cum deasemenea nu am omis sa savuram un "organic muffin - vegan option" cu banane si ciocolata si o cafea fierbinte!

De la muffin pana la chec nu a fost un drum lung, tinand cont ca Duminica 07.04.2013 chec-ul meu era deja in cuptor.

As putea descrie reteta in felul urmator:

Dificultate: n/a
Timp: 1h
Rabdare: n/a

Ingrediente:

  • 400gr faina integrala
  • o portocala
  • 250gr lapte de soia (dupa preferinte poate fi cu vanilie, ciocolata, indulcit sau nu)
  • 200gr zahar (eu am folosit zahar brun)
  • praf de sare
  • 4 lingurite praf de copt (pe pachet se mentioneaza: 4tbsp la 225gr faina)
  • 50gr cacao

Pasii de urmat:

  • se pune faina intr-un bol
  • se da la razatoare portocala
  • se stoarce portocala
  • se taie in bucatele mici sau fasii ceea ce a mai ramas din portocala
  • peste faina se adauga sarea, praful de copt, laptele de soia, zaharul, portocala (suc, coaja, etc) si cacao
  • se amesteca bine compozitia pana ce devine o pasta omogena
  • se preincalzeste cuptorul la 180 grade
  • se pune compozitia intr-o tava pentru tort cu baza detasabila
  • se pune tava la cuptor pentru 50 min
  • se scoate tava din cuptor si se lasa chec-ul la racit

Mai simplu de atat nici ca s-ar putea face un chec de post gustos si pufos!

Eu am servit chec-ul cu miere si cu o cana de cafea fierbinte!

In alternativa puteti face chec de post cu lapte de soia si mere!



Pofta buna!! Buon appetito!! si sporuri!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu